Skrivet av: Tuija | 12 mars 2009

Rasande takt!

Dagen har gått fort, fort, fort. Varit med Tilda på sjukhuset hon tog sin 3:de spruta. Det kommer att gå bra det där, med spruteriet. Hon är så duktig!

Träffade kompis till Matias. Vi var och fikade, så härligt att träffas och det var inte bara slumpen som gjorde att vi träffades idag. Är övertygad om att Matias har haft ett finger med där.

Hon är gravid, det är ju så nu. Nu börjar hans kompisar få barn. Känns bra, roligt. Och sen kommer ju givetvis funderingarna kring..Skulle Matias haft barn nu? Osv, osv. Jajaja, det är ju bara att tillåta sig att vara i det som är.

Promenerat med Balla-Malla, snabbt, snabbt idag igen och det är så otroligt skönt! Adrian hade träning idag vi följde honom dit, Malla och jag. Sen gick vi.

Jag vill ju så gärna ner lite i vikt iallafall, får väl se hur det blir med det.

Men..mina lungor, usch, borde verkligen ta tag i det där med rökandet. Läser att M-A, syster-Yster har dragit ner på rökningen massor. Det skulle jag också behöva göra rejält. Får väl se om vi kan peppa varandra, eller hon peppa mig iallafall

Äsch, nu måste jag ju faktiskt se om det funkade att lägga en länk såhär och hur det ser ut.

Kommentera

Kategorier

