Skrivet av: Tuija | 11 mars 2009

Riktig skitdag

Då jag kännt mig så trött och hängig. Grinig helt enkelt. Känns som om den här dagen har varit flera timmar lång och jag har gjort det jag ska men inte ett dugg mer.

Har inte ens suttit vid datorn för att försöka lära mig hur allt här funkar. men, men det kommer väl.

Väntar också på att min andra dator ska bli fixad och klar. Då blir allt enklare för den jag har nu, Matias gamla, trasslar så hemskt med det mesta. Ja, den har ju några år på nacken…

Nu ska jag gå och sova och slippa den här dagen och hoppas på att morgondagen blir bättre!

Responses

  1. Hej vännen. välkommen till bloggvärlden. Varför börjar du inte blogga på metro i stället. Då kan jag hjälpa dig. Gillar Metro eftersom du får väldigt mycket vänner där och det är lätt att sätta in bilder mm. kram från marie-anne mamma till Marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

    • Hej du Syster-Yster.
      ja du jag vet inte varför jag inte bloggar där, just nu är jag här 🙂 Kanske är det här lika enkelt, sen..? Jajaja, testar mig fram så får man väl se var man hamnar. Kram

  2. Hej Tuija!
    Tittar in med en liten kram
    Lotta

    • Tack för kramen. Har ju som sagt var inte fattat det här ännu. Måste tydligen godkänna kommentarer, men det ska man ju snabbt kunna ändra till att inte behöva gör..Frågan är bara var??? Hahaha.

  3. Lycka till med bloggandet. KRAM.

    • Tack! 🙂 Ska väl lära mig det här också!
      Kramen

  4. Hej Tuija. Det har ju gått bra med dina inställningar. Vad gäller kommentarer så är den inställd på att du måste godkänna första gången en person lämnar en kommentar, det är en form av spamkontroll.

    Du har knappar ovanför fältet du skriver ett nytt inlägg i och klicka på dom olika knapparna så kan du lägga in bilder, video, lägga till fil, skapa en omröstning osv.

    När du blivit varm i kläderna med dom sakerna kanske du vill ha en annorlunda mall, det kanske du vill ha på en gång. Jag valde en som var åt det blåa hållet.

    WordPress är reklamfri och därför ett betydligt bättre alternativ än många andra, inklusive Metro. Om, säger om, så är WordPress enkel att importera och ha under eget domän till en WordPressblog tex.

    Du kan skapa sidor du vill ha, nästan som på din hemsida. Lek dig fram, du blir porffs så småningom.

    Kramar Carina

    • Hej Carina!!
      hur tar man bort den funktionen tro? Försökte länka igår men det gick inget vidare ser jag 🙂

      Har inte riktigt haft tiden att sitta ner och sätta mig in i alla finesser.

      Kram på dig och du, hur mår äggen???


Kommentera

Kategorier

